Top Menu

Designwinkel
14 dagen recht van retour
Al 21 jaar in hartje Jordaan
Gratis levering door heel NL

Bezorgen en verzenden

 

Wat zijn de bezorg- en/of verzendkosten?

Het bezorgen of verzenden van uw bestelling doen we gratis. Uitgezonderd de waddeneilanden. Voor meer informatie hierover kunt u altijd contact met ons opnemen.

Verzendt ANNO ook buiten Nederland en wat zijn dan de kosten?

ANNO verzendt ook artikelen naar het buitenland. Buiten Nederland gelden andere verzendkosten en dan doet meestal de transporteur van de betreffende fabrikant de bezorging. Voor meer informatie hierover kunt u altijd contact met ons opnemen.

International shipments
We also ship outside the Netherlands! But unfortunately we cannot offer free shipping on international shipments. If you are interested in a particular item and the shipping fees then please contact us directly at +31 20 4212623 or use the contact form.

Wat is de service bij aflevering?

Wanneer de levering door de eigen bezorgdienst van ANNO gedaan wordt geldt dat voor grote artikelen de levering door twee personen wordt gedaan, voor kleinere door één persoon, en naar de gewenste plek in huis gebracht wordt. U kunt er ook voor kiezen het tot de deur te laten bezorgen.

Het is mogelijk het artikel kosteloos te laten monteren, dit moet van tevoren aangegeven worden door te bellen, mailen of bij opmerkingen tijdens het bestelproces te vermelden. Deze service geldt niet voor verlichting (wel is het mogelijk dat ANNO bemiddeld voor een afspraak met een installateur).

De verpakking wordt netjes opgeruimd en weer meegenomen. Op deze manier heeft u meteen plezier van uw aankoop.

Kan ik het ook afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling afhalen in onze winkel in Amsterdam en dat kan tijdens de normale openingstijden, klik hier voor de tijden. Neem wel eerst contact met ons op zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw bestelling klaar staat. Als u de artikelen op een ander tijdstip in Amsterdam of bij onze opslag in Zwanenburg wilt afhalen dan kunt u hierover altijd contact met ons opnemen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Kleinere artikelen tot 15 kilo worden door Post.nl bezorgd en daarvan ontvangt u een track&trace code.

De grotere artikelen worden op professionele wijze door de transporteur van de fabrikant of door onze eigen transportdienst bezorgd. Wanneer de levering door de eigen bezorgdienst van ANNO gedaan wordt geldt dat voor grote artikelen de levering door twee personen en naar de gewenste plek in huis gebracht wordt. De klant is er verantwoordelijk voor dat een artikel geleverd kan worden in de woning. In geval dat dit niet mogelijk is door afwezigheid van een lift of door een smalle trapopgang o.i.d., dient de klant dit duidelijk aan te geven en kan er een liftservice georganiseerd worden. De kosten van deze liftservice worden voorafgaand de levering besproken en zijn voor rekening van de klant. Hetzelfde geldt voor takelen. U kunt er natuurlijk ook voor kiezen het tot de deur te laten bezorgen en zelf zorg te dragen voor het plaatsen van uw artikel.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Wanneer de bezorger van Post.nl uw bestelling niet af kan leveren op het aangegeven moment, krijgt u een aflever bericht in uw brievenbus. Hierop staat een telefoonnummer van Post.nl om een nieuwe bezorg afspraak te maken. Als u geen contact opneemt wordt een dag later automatisch een nieuwe poging gedaan om uw bestelling af te leveren. Wanneer de aflevering na 3 pogingen niet heeft plaatsgevonden, wordt uw bestelling retour gezonden naar ANNO Design. Wij nemen vervolgens opnieuw contact met u op om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Let erop dat hier extra kosten aan verbonden kunnen zijn.

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?

Wanneer u een levering via Post.nl krijgt dan krijgt u via de mail bericht wanneer ze gaan uitleveren. Voor de overige leveringen wordt door ons een bezorg afspraak met u gemaakt. Voor deze afspraak nemen we telefonisch contact met u op wanneer we van de leverancier hebben vernomen wanneer het artikel klaar staat voor verzending.

Kan ik een datum kiezen voor mijn bezorging?

Voor de kleinere artikelen via Post.nl kunt u tijdens het bestelproces een voorkeursdag- en tijd invullen. De grotere artikelen worden altijd op afspraak met u geleverd. De leveringsdatum kan snel na de toelevering van de leverancier plaatsvinden maar het is ook mogelijk dat de bezorging na enige tijd plaatsvindt i.v.m. vakantie, verhuizing en/of verbouwing.

Heeft ANNO ook een mobiel pin-apparaat?

Ja, indien u uw bestelling door onze eigen transportdienst geleverd krijgt kunt u de betaling doen met onze mobiele pinapparaat.

Als ik meerdere artikelen bestel, worden deze dan tegelijk bezorgd?

Wanneer u meerdere artikelen tegelijk besteld kunnen wij ervoor zorgen dat alle artikelen in één keer bij u bezorgd worden. De levertijd van uw complete bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Als u de voorkeur heeft om de door u bestelde artikelen onafhankelijk van elkaar geleverd te krijgen dan kunt u hierover contact met ons opnemen.

Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?

Het adres dat u heeft opgegeven tijdens de bestelling is uw factuuradres. Wij bezorgen ook op dit adres. Wilt
u de bestelling op een ander adres ontvangen dan kunt u in uw account een extra bezorgadres opgeven.
Een bezorgadres wijzigen kan tot maximaal 1 dag voor de geplande bezorging gewijzigd worden. Voor meer informatie hierover kunt u altijd contact met ons opnemen.

Wat is een track&trace code?

Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt wordt het als pakket verzonden. Elk pakket dat door ons wordt verzonden heeft een traceer code. Ook wel track&trace code genoemd. Hiermee kunt u het logistieke proces van een pakket volgen. Van vertrek uit ons distributiecentrum tot aan de eindbestemming bij u. Heeft u een track&trace code ontvangen? Dan kunt u hier bekijken waar het pakket zich bevindt in het bezorg traject.

Wat als ik mijn bestelling niet vind bij de track&trace code?

Het kan voorkomen dat u, na het klikken op de track&trace code de melding krijgt dat er nog geen verzendinformatie beschikbaar is. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat Post.nl de code nog niet verwerkt heeft. In sommige gevallen kan er een vertraging in de informatievoorziening plaatsvinden. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen. Wanneer dezelfde melding na 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog steeds niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Wat gebeurt er als het artikel niet in orde is bij levering?

Natuurlijk streven wij ernaar om elk artikel in de juiste conditie bij u te leveren. Het kan echter voorkomen dat er bij een verzending schade is ontstaan, dat er een artikel verkeerd geleverd is of dat er iets ontbreekt. Neem in dat geval contact op met ons op (T) 020 4212623 en wij zorgen dan voor een passende oplossing.

Wanneer ontvang ik mijn Post.nl bestelling?

Onze systemen zijn ingericht om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Is het langer dan 2 werkdagen geleden dat u van uw bestelling de track&trace code heeft ontvangen van Post.nl en u heeft de bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Als deze periode korter is dan 2 werkdagen, verzoeken wij u vriendelijk om nog even te wachten. Het is namelijk mogelijk dat uw pakket binnen deze termijn alsnog bezorgd wordt. Ook is het mogelijk dat de bezorger al meerdere bezorg pogingen heeft gedaan. Hierom verzoeken wij u om bij de klantenservice van Post.nl navraag te doen. Ook kunt u uw pakket traceren met de track&trace code die u per e-mail ontvangen heeft.

Wat zijn de levertijden?

Bij alle artikelen op onze webshop staat een indicatieve levertijd aangegeven. Een klein deel van ons assortiment hebben we op voorraad en kunnen we snel uitleveren. Helaas is het niet mogelijk om alle artikelen snel te leveren. De meeste artikelen worden na uw aankoop meteen door ons bij de leveranciers en fabrikanten besteld. Zodra wij een bevestiging ontvangen van de verwachte leverdatum nemen wij contact met u op voor het maken van een bezorg afspraak.

Contactformulier

Voor vragen over het bezorgen en verzenden van ANNO kunt u onderstaand contactformulier gebruiken.

Gratis levering door heel NL
14 dagen recht van retour
Leuk als u onze winkel bezoekt!
Westerstraat 35 Amsterdam!


Ontwikkeld door 108Bits.

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Meer info

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website [en/of Flash-applicaties] wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen. Wij gebruiken cookies om [het gebruik van onze webwinkel te faciliteren/ het inloggen op onze website te vergemakkelijken/ uw instellingen en voorkeuren te onthouden]. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser [of via uw profielpagina] maar dit kan het functioneren van onze website negatief aantasten. U heeft het recht om te vragen om inzage in en correctie of verwijdering van uw gegevens. Zie hiervoor onze contactpagina. Om misbruik te voorkomen kunnen wij u vragen om u adequaat te identificeren. Wanneer het gaat om inzage in persoonsgegevens gekoppeld aan een cookie, dient u een kopie van het cookie in kwestie mee te sturen. Cookies kunt u alleen zelf verwijderen, aangezien deze op uw computer opgeslagen zijn. Raadpleeg hiervoor de handleiding van uw browser.

Sluit